Rabu, 15 Julai 2009

pAGi yg GelAp


7:09am alarm hp aku bunyi....
......... " kau begitu sempuran... dimataku kau begitu indah..."..........

hemm... mendayu jer suara Gita Gutawa jadi alarm, kejutkan aku. tapi mata aku still tutup rapat. pagi nie aku rasa berat sgt kelopak mata nie nak angkat. macam kene gam. badan pun rasa lemah2...

aku mengeliat 2-3 kali. pastu aku dok termenung jap tepi katil. aku tgok luar tingkap. mendung... pagi yg gelap....

adus, malehnye aku nak bangun. kalau boleh nak sambung jer tido. tapi sbbkan pikir ari nie ada banyak keje kene settlekan... so, paksa jugak kaki aku menapak gi bilik air... aku pun tanggal ler suar ngan baju...ehhh??!! aku tak berbaju n suar??

jap..jap.. biar aku ingat balik... hermmm.....

hah!!! baru aku ingat... rupenye Hans dok kaco2 aku tido smlm... kejap tarik baju aku la.. kejap tarik suar aku la... pastu tarik bantal peluk aku laaa... kejap tarik aku peluk laa.. hayoo!! mmg tak lena aku tido smlm...

tu sbb ari nie aku ngantuk sgt! bila dah ngantuk tido tak cukup... mula la aku bad mood. Hans jugak yg kene... padan muka, kaco2 aku lagik!! heee

so mlm ni, utk tak kasi dia tarik2 baju suar aku lagik... aku plan tido naked jerr!!!!

4 ulasan:

ichiban | いちばん berkata...

huhu tido naked.. better la.. hahaha

avegalion berkata...

maklum ler...skrg musim panas...
tido naked baru selesa skit.. heee

Firdee berkata...

biasa lah tu uols. tapi tido naked lagi bahaya kalau berdua sebab kalau dia tak tarik seluar dia akan tarik benda lain.

avegalion berkata...

heee
kakteh, tarik apa ek??? heee

Related Posts with Thumbnails