Selasa, 21 Julai 2009

MeLanTak DuRiaN!!


Haa... penah tak korang melantak durian sampai nak pengsan?!!

kalau korg teringin nak makan durian sampai biru muka n berbuih2 mulut... aku suggest korg gi kat Petaling Jaya SS2. kalau yg tak tau kat maner... pandai2 ler korg google map iyek..

kat sana korg leh tgok bersusun kedai2 tepi jln dengan banner tertulis...
Eat all you can durian

mmg melimpah2 durian kat depan gerai2 diaorg tu. korg hanya bayar RM10 jer, then korg leh mkn sebanyak maner durian yg korg nak. kalau durian tu tak sedap, korg leh campak buang jer durian tu.

Tp RM10 tu... just taraf utk durian2 kampung jer la... tapi kalau korg nak mkn durian special mcm D24 atau Durian Raja Kunyit... korg kene bayar lebih sikit ler beb.. biasak ler, "barang baik" kene ler jual mahal beb... hehehe

tapi aku just ambik durian kg jer... barang kg pun bagus beb.. tebal, mantap, lemak manis.. fuhh, mmg nikmat betol laa... heee
eloo.. aku cakap pasal isi durian kg tu iye... heee.

sedar tak sedar, aku melantak 13 bijik sampai biru muka n berpintal tali usus aku... member aku mmg nak pengsan dah... makan durian ngan perut kosong, harus ler angin naik kepala... so, kalau korg nak melantak durian, berpada2 ler... jgn ada sampi masuk ICU lak nanti...
p/s: Hans.. jgn majuk.. nanti kite mkn durian ekk...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails