Isnin, 28 September 2009

Seminggu Selepas Raya....


adehhh.... berat betol mata aku nak bukak. badan lak rasa lenguh2 jer nak bagun. lagu "Tiada Ertinya" (yg aku set as alarm) mendayu2 suruh aku celikkan bijik mata. aku intai jam. baru kul 7 pagi...

ahhhh....!! malehhnyeeee...

darik ari jumaat (raya ke-6).. aku dah susah hati dah nak tempuh saat2 camnie... seksa beb.. tambah lak bila biological clock aku dah di adjust utk bangun dlm kul 9-10 pagik... seminggu routine aku camtu... mane dapek aku nak tukar tiba2 jer...

adehhhh....
ni la penangan lepas seminggu cuti beraya...

8 ulasan:

sYukCurZ berkata...

ahahaa... cuti dua hari pon ak da malas nak bgn pagi ni plak ak cuti 2mgu mati ler xbgun2 g keje ari rabu nnt

sYukCurZ berkata...

kat jepon ke skrng ni?? watpe

avegalion berkata...

Syuk...
still cuti lagik ker?? bestnyee... hehehe..
keje jer ngan company jepon... tapi dok KL.. heheee

Primadona69 berkata...

aah..ditambah pula dgn tetamu2 yg dtg smpi x jmp jln balik.Haahhaha

tengku_fir21 berkata...

bgn pergi kerja...

avegalion berkata...

hehee... tu la kak Dona, sampai ada yg kene kejar ngan batang lemang... hehehe

ku fir..
wuuaaaa... (menguap besar..)
tgh kat ofis la nie... hehehe

Cikgu berkata...

amboii.....mala ske keja kah...bukan kah u yang paling komited dan komitmen dengan kerjaya u?kena kejar dengan batang lemang? sensitif tu......

avegalion berkata...

sbbkan komited sgt nie laa... paksa diri gi keje gak nie.. hehee.. kalau tak, dah ambik MC dah.. ehehe

pasal btg lemang tu... sory ek cegu... bergurau jer... ehhehe

Related Posts with Thumbnails