Rabu, 9 September 2009

Itu Aku....

Kite sering terlupa..
kite sering tak nampak...
kite sering tak hirau...
kita sering lalai...

kita selalu lepas pandang, apa yg di depan mata.. take for granted!
mendongak merenung bulan... bermimpi melayang ke awan...
tak sedar, bantal di kepala yg kite peluk.. kite cium...

kite, manusia tak kenal erti bersyukur...
kite, manusia yg haloba... rakus nafsu jadikan kompas arah...
akhirnye sesat... menangis sendirian....

itu aku....

8 ulasan:

teruterubuzu berkata...

sy pun macam tu gak..
sedihnya hati ini..

avegalion berkata...

tu la teruterubuzu...

bila dah terlepas.. baru menyesal...

lagik dugaan di bulan ramadhan...

Kami berkata...

ni kena taubat nasuha nih...hehe
at least u sedar apa yang u dah buat.
Tapi ingat..

Jangan terlupa lagi
Jangan tak nampak lagi
jangan tak hirau lagi
Jangan lalai lagi....

Love,
Nas

jul berkata...

huhuhu..nape ek?
dah dapat nak jugak yg len...
sodih ni...

avegalion berkata...

Thanks Nas...

try my best.... tu pun kalau ada 2nd chance ler...

avegalion berkata...

Jul dear...

tu la namanye manusia...
tak pernah syukur apa yg dah ada...

tapi manusia belajar darik kesilapan... kan!!

darklight berkata...

pls dont break my heart ever again ..

Primadona69 berkata...

ye...manusia takkan pernah terlepas dr melakukan kesilapan.No body is perfect!so..x salah utk kt bg peluang kedua.

Related Posts with Thumbnails