Khamis, 13 Ogos 2009

Pasal N1H1 ...lagik!


haa... masuk ari nie dah 44 org meninggal coz N1H1 a.k.a selsema babi... dasyat jugak kan... average kematian dlm 1~2 org sehari... eee... menakutkan gak!!

tapi yg herannye... org yg tak makan babi lak yg ramai kene jangkitan nie... hemm.. agaknye, org2 yg mkn babi tu dah immune ngan kuman nie kot... ishh! ishh!
teringat aku experiment yg diaorg buat guna coke kat daging babi... geli gileee!! mmg sah banyak cacing kuar.... ueekkk!

well... bila dah banyak kes kematian... so, harus ler timbul kesedaran org ramai nak pakai mask gi maner2 pun... baguih tu! sampaikan ada yg pakai topeng gas lagik... motippp?!! kalau nak berjaga sgt... jgn ler pulak sampai over2... kannn..

tapi yg tak syoknye... bile jejantanz pakai mask... tak dapek ler aku nak cuci mata... tak dapat nak bezakan maner muka huduh dan maner muka melatop! coz yg nampak just bijik mata jer.. ehheee

5 ulasan:

Kami berkata...

tetapkan nak scan jantnz ;p

Kami berkata...

tetapkan nak scan jantnz ;p

Kak Nor berkata...

kak farah,scan jantaaaaaannnn jer..haaaaaaaaaaannnnsssssss...pls take note..wht evr it is,kak farah pun chantekk..rugi kalau pakai mask..ingat2 balek,waktu kecik2 guna penis protector buat mcm mask..bygkan kalau guna selepas fizo omar pakai...hahahaha

avegalion berkata...

amboii uols...
tak baikk..
hans tau... i nie suka tgok jer... bukan nak lebih2 pun.... kan hans!

darklight berkata...

spe ckp ha ??

Related Posts with Thumbnails