Khamis, 6 Ogos 2009

BiLa MakcIk PanTry Emo...

Pagi2 aku masuk ofis...
on computer... then terus gi pantry...

kat pantry nampak Kak Non (makcik pantry) tgh melepak...
" dah mkn ker KakNon?"...
soalan tak berjawab...
aku ambik air n melangkah kuar...

tgh hari, lepas lunch...
aku gi pantry...

kat pantry nampak Kak Non tgh melepak...
"dah makan ker KakNon?" ...
lagik soalan tak berjawab...
aku ambik air n terus melangkah kuar...

dlm hati aku berbisik...
kakNon sentap kot, coz dia ingat aku perli dia gemuk...
asal jumpa jer, tanya 'dah mkn?'...
mcm ler dia tak der keje lain ...
takper...
lepas nie aku tukar soalan
" dah abis keje ker kakNon? "...
atau
" dah takder keje ker KakNon?"...
agak2 dia jawab tak???

Bila aku tanya Lina (ofismate aku..)
baru ler tau...
rupa2nye kakNon emo.. coz cuti dia apply, tak lepas....
kesian Kak Non....

2 ulasan:

Unknown berkata...

huhu
yer ker...
sian nyerr kak non

avegalion berkata...

tu la...
agaknye sbb kaknon selalu ambik cuti kot.. tu sbb boss dia tak kasi cuti dah... hehehe..

Related Posts with Thumbnails