Isnin, 10 Ogos 2009

bad hair day...


entah ler... ari nie aku ambik masa lebih 20 minit dok depan cermin.

guna wax. gosak2 kat rambut. buat messy looks. tak menjadi...
guna gel. tarik2 kat hujung rambut. buat spike. tak menjadi gak...
guna hair cream. lumur2 kat rambut. sikat ke belakang. tak menjadikk.....

arghhh... naper nie semua hair style tak menjadik nie??

alih2 aku guna jarik, tarik rambut ke tepi. nampak nerd skit!
ahhh... takper arr, dah lambat. karang kene queue panjang tunggu train lak...

so, hasilnye... sampai sekarang aku still tak rasa selesa ngan rambut aku ari nie.
hilang confident! rasa cam semua org dok tgok rambut aku yg tak betol nie jer..
skit2 kene gi washroom betol kan rambut!


wuuaaahhh.....!!!

5 ulasan:

Kami berkata...

pakai tudung jer u.. :)

avegalion berkata...

hehee... tu la carik gak tudung takdik... tp tak jumpa...
heheee

Kami berkata...

hehe...dah baca entry terbaru blog i ker? sila lah yer beri komentar yg bernas

Unknown berkata...

potong botak jer lorr

avegalion berkata...

fir..
pernah gak niat nak potong ala Mawi jer... tapi kwn2 tak kasi... diaorg kata huduh..! huhuuu

Related Posts with Thumbnails