Khamis, 4 Disember 2008

entah ler...

lately entah ler... banyak sgt perkara2 remeh yg menghuru-harakan hubungan aku ngan Hans..
aku tau.. ke degilan aku, ke tegasan aku dan ke remehan aku... banyak menyumbang dalam gelora hubungan kami... maybe aku terlalu nakkan Hans mengikut kehendak aku & cara aku...
did i expected too much from him... entah ler...

aku akui... mmg aku agak nakal. suka tgok jantan2 hensem... (kalau dah plu, harus ler mata tak lepas kalau jantan hensem lalu depan mata..), tapi itu jer.. sekadar memandang. ataupun, aku suka bergurau2 pasal jantan.. especially bila dengan adik beradik 69 aku... tapi itu jer...sekadar memeriahkan suasana... kalau dah plu, takkan lari dari topik jantan... aku harap agar Hans faham, tak ada niat lebih2 di hati.... did i expected too much from him... entah ler...

scandal?? aku tak sehebat kak long... bersusun laki nak kan dia... dan aku pun tak secantik kak teh2... gebu, ramai jantan yg toleh kat dia... aku sedar, usia aku dah dibirai senja... jadi layak ker aku nak ada scandal? mmg la, kite plu nie... ramai kenalan, dari chating la, dari website plu la, dari myspace la... tapi itu sekadar kenalan, dan kebarangkalian nak jadi kwn pun ada... mcm aku ngan kak teh2.. dari kenalan, jadi kwn... sekarang jadi adikberadik dah... so, salah ke ada kenalan? janji mmg niat nak berkawan.. Hans pun, punye ramai kenalan... tapi aku yakin pada Hans dan aku harap Hans pun yakin pada aku.... did i expected too much from him... entah ler...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails