Selasa, 5 Mei 2009

Selamat Hari Jadi n Selamat Berumahtangga KakLong!!!

Well, ari nie genap lah umur KakMaria a.k.a KakLong berusia... *tot* hehehe. apapun taniah di ucapkan coz di hari nie jugak ler.. kaklong akan di lamar oleh seorg jejaka bernama Hairul Arsenal... romantik gitew... sebenarnye kami adik beradik 68 nie bukan ler nak menggangu saat2 romantik antara kaklong ngan hairul... cuma kami nak meraikan saat bahagia tu bersama2 ngan kaklong... iye la, bukan senang kaklong nak kawin baru.. banyak jantan pilihan katanyee..opsss! apapun yg pasti.. kami semua teringin sgt nak jumpa dengan Abglong (bukan Ahlong iyee...ngeri tau!!) kami tu... makulum ler, selama nie hanya nama jer disebut2... so harap sgt Hairul a.k.a bakal abg long pun sporting utk berjumpa ngan kami semua iyee....
Taniah Uols!!!

2 ulasan:

Cikgu berkata...

terima kasih kak lang yang tercinta..namun..kak long tak berani nak komen apa apa sebab mungkin lepas ini akan dihentam di dalam blog mana mana yer....hehehhee..apa apa pun, kak long harap kita semua akan terus gembira dan ceria selalu yer...

avegalion berkata...

hanya tinggal harap jer....

Related Posts with Thumbnails