Jumaat, 15 Mei 2009

Bila ofismate MeMuji...

Haa.. mesti korg ingat ofismate aku puji aku kan...! buzzz.... salah! aku dah sedia hensem... tak payah di puji.. cheewah!! hehe... mesti ada yg muntah darah bila aku puji diri sendiri kan!! heheh... takder la, serabut jer aku nie... kalau dok umah, tak penah nak sikat rambut... boxer n singlet jer... mmg santai gile beb!hehehe

ok berbalik pasal citer ofismate aku memuji nie... actually ofismate aku (pompuan tulen ek.. laki dia hensem gak, bagi sapa2 yg taste kat abg2 giteww..), dia baru balik dari meeting kat Produa smlm. meeting ngan Produa procurement n engineering staff la. so, dia kata... masuk2 bilik meeting jer dia nampak sorg mamat nie hensem sgt.. nama 亜ミール, well dress n looks confident bila bercakap. dia ingatkan dia sorg jer perasan mamat nie hensem. rupanye senior dia pun (nyonya dekat nak pencen..) pun dok puji mamat nie... pastu siap ckp lagik yg mamat age dlm 26~27 (tgh masak ranum gitew.. ratah pun sodap!) n single lagik!! dah tu.. sempat sambung lagik... dia kata mamat nie mesti banyak peminat, dah ler rupa ada.. keje pun hebat. siap dia kenen2 kan lagik ngan minah2 andartu kat Produa tu... Hayo! dia tak tau ker, dari cara dia discribe mamat nie.. kebarangkalian mamat nie PLU ada lah 60~80%!! maner nak pandang minah2 tu semua... !
memandai jer aku kan!hehehe

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails