Khamis, 21 Mei 2009

MemBEBEL..!


Hah! ada sapa2 yg terasa pedas?? heee... lagik pedas kat sapa2 yg selalu kene bebel kan!! hehehe... nasib la, sapa suruh tak dengar kata... so tahan jer la telinga tuu!! ehheeee...

well, kalu sebut perkataan membebel nie... tup! terus terbayang muka mak2 n makcik2 kat kg kan!! hehehe... tu pandangan sterotaip kite semua kan... tapi yg nyata, sapa2 pun leh membebel... tak kire makcik2 ker, hakak2 ker, hadek2 ker atau jantan2 macho (macho ker??). heee... apapun pastinye yg parah, org yg kene bebel tu.... ha!!kalau sapa2 yg kene bebel tu, sure la tebal cuping telinga tu kan... tambah lak kalau yg membebel tu bersuara runcing giteww... heeee.

tapi penah tak korg terpikir... naper org membebel? emmm... sure la ada sebebnye kan... coz org gile jer yg membebel tak bersebab.... merepek2 sorg2 kat tepi jln.... kesian kan! so, selalunye org membebel nie... bila dah giveup!! bila dah berbuih2 mulut (mcm kene sawan le pulak kan... heee) tegur cara elok... tapi org yg ditegur tu buat batu jerk... hah! siap la kau...!!! so, last2 langkah terakhir... kuar ler sore itik serati membebel... heeeee

so, kat sini aku nak tanya korg... salah ker org membebel? dan kalau tak nak org membebel... pandai2 ler jalankan tanggungjawab anda bila di tegur iyee... jangan berat bontot...! kalau nak berjimak tu... tak habis cakap dah melompat atas katil ! opssss.....18SX!

1 ulasan:

darklight berkata...

nk bejimak da la susah .. nk membebel lg ..

Related Posts with Thumbnails