Jumaat, 24 April 2009

Berubah Wajah!!

well sure ada yg tertanya2, naper lak tiba2 blog aku berubah wajah kan?! jawapan aku... kenapa tidak? bukan ker perubahan tu perlu untuk kite terus bergerak maju... cheewahh!! well, tak kisah ler sama ada perubahan kite tu mengarah kebaikkan atau keburukan. yg penting kite semua dah cukup dewasa n waras untuk menentukan hidup kite nie... kelas giteww.. hehe

Ok la... dlm image baru nie.. aku nak more colors to my letters... ala2 meriah Deepavali gitew..! dan dengan image nie jugak, aku cuba memantapkan cara penulisan blog aku... banyak blog2 yg aku baca, dan only a few yg aku suka cara penulisannye... aku suka cara penulisan simple n lancar... ringkas n bersahaja... dan yg penting, penulisan yg datang dari hati sendiri!!

5 ulasan:

Irfan berkata...

chaentek lah blog awak....huhuuhu

Kami berkata...

secantek orgnyer kan cikgu. masuk miss sure meletopsz

avegalion berkata...

hahaha...
tak layak lagik ler uols... hehehe

Hans berkata...

haa msuk msuk !!

Irfan berkata...

alah hans nie..biar lah kaka farah masuk miss...chantek apa kan?

Related Posts with Thumbnails