Isnin, 16 Februari 2009

Pindah rumah... aku sendirian!!

well... secara jujur mmg aku agak kecewa dan sedih sgt2! di waktu aku amat memerlukan, tak seorg pun yg ada. di mana adik beradik 69 yg aku selalu bangga2kan? not even Hans pun ada! entah ler...

ada yg bertanya, " naper KLang tak call?", " KLang tak msg pun bila nak angkat brg?", " kul berapa nak angkat barang?" dan ada yg tak reply msg aku langsung ...

terus terang, aku bukan ler jenis yg suka mengarah atau memaksa. mlm sebelumnye, aku dah bagitau kat semua yg aku akan pindah dan harap semua dapat tolong. kalau betol2 jujur nak menolong, naper perlu tunggu aku call, msg atau set masa? pada aku its a common sense, aktivity pindah perlukan seharian dan bukan hanya mengangkat barang jer... barang2 perlu di pack n unpack jugak. utk angkat barang pun aku dah upah org, coz aku tau adik beradik (so called!!) tak mampu nak angkat. well, sebenarnye, aku lebih memerlukan org utk meneman dan menolong ala kadar jer. tapi hampa!

Terima Kasih sgt2 kat Azrun yg bersusah payah menolong aku memasang almari dan unpack barang2 aku.

I've learned my lesson well...

P/S: Thanks to KTeh1 n KTeh2 coz ajak aku dok sama!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails