Selasa, 9 Februari 2010

Molly comey.....

pagi2 kat ofis.. aku tersenyum sorg2 bila teringatkan keletah Molly smlm...
suka sgt dia, bila aku biarkan dia bergolek2 atas sofa... comey! ehhehe
mmg sejak ada buah hati pengarang jantung aku nie... ari2 rasa tak sabar nak balik.. nak main2 ngan Molly... nak tgok keletah Molly... mmg comey! hehehe

so kat sini... aku nak kenalkan Molly kat korg semua...
gambar exclusive lagik tau... ehhehe

cak!! Molly main nyorok2...

Molly kalau mkn tak tgok kiri kanan dah...


mkan tido.. makan tido...

Molly excercise lepas mkn... yeahhh!

Molly paling suka .. panjat belakang org... pastu, main2 hujung rambut! mmg nakal..

Muka Molly baru bangun tido....

Molly main tolak2 bola... ehhee

13 ulasan:

sYukCurZ berkata...

chumil!!! akhirnya dpt gak tgk baby korang ahahaa...

avegalion berkata...

heheheh...
mmg comey... cuma skrg bertambah nakal... ehhehe

Cikgu berkata...

aiyoooo...semakin cutenya anak buah kitaorang...mata dia macam mata maknya....bulat.....chomeynya dia....gittewkan....

ai@reel berkata...

ahahha...comelnya...kuku dia x cakar kulit kamu ker?

FicQ berkata...

YEAH!!!! molly dah tak merajuk...

YEAHH!!!!!!!!

jgn lupa molly,,,ficq akan dtg jenguk kamu!!!!hiksss

RINDU kat molly yg mengacau tidur ku....hahahahaha

avegalion berkata...

hahaha... cikgu murni
mata maknye nampak bulat kalau pakai spec itam... ehehhe

avegalion berkata...

aireel,

mmg tajam kuku dia nie... tapi tak ler sampai mencakar... cuma geli jer kalau dia panjat belakang... nanti sya ajar dia potong kuku .. hehe

avegalion berkata...

hahha...
kesian ficq... selalu tido tak lena... kene kacau dek molly... ehhehe

Hans berkata...

bakal dpt baby boy plak .. haha ..

k.A berkata...

omg.ni ke baby tuh.caittt.

avegalion berkata...

hans....
cukup la yg satu tuu....
tu pun tak terjaga...

avegalion berkata...

KA...
opsss... tu la baby kami...
molly!

Adam berkata...

molly spesis ape? same dengan parent dia ke? ahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Related Posts with Thumbnails