Jumaat, 15 Januari 2010

My baby...


well... akhirnye termakbul jugak niat aku nak jadi daddy... alhamdulillah...

tau... besor tanggungjawab jadi daddy nie... bukan leh main2... bukan cam bela anak ikan atau anak hayam iyee... kasi makan, pastu biar jer... pepandai ler idup sendiri... dinch ya!

baby nie.. perlukan perhatian, kene tunjukkan kasih sayang, kene spend masa selalu... nak build bond tu bukannye senang...tapi.. dah itu yg aku nak... so, aku kene bare with it laa kan...

banyak yg aku kene buat sejak jadi daddy nie...
mcm mlm kelmarin... aku bangun tgh2 mlm bute.. coz baby aku nangis lapo sambil tarik selimut dia ... kesian bebeno aku tgok... hehehe...
semlm pun, time tgh tgok citer hantu kat umah ngan KNor n Hans... kejap2, aku masuk bilik, tgok kot2 baby aku terjaga...
semua tu .. mmg jadi secara sepontan jer... mmg tak rasa susah atau menyusahkan pun... iyela, dah syg punye pasal kan.. ehhehe

skarang nie masa aku mmg kat dia jer... kalau kat ofis... selalu jer teringat kat dia... nak balik cepat2... balik2 jer terus mengadap muka dia, comey!... kadang2 sampai tertido aku dok sebelah dia.. heheh..

so dah terlajak aku citer pasal baby aku... better la aku kenalkan baby pompuan aku yg baru berumur 2 bulan 2 minggu nie..

Nama Penuh: Monique Najihah Phantueq
Nama Panggilan: Molly
Tarikh Lahir: 06/11/2009
Tempat Lahir: Klang, Selangor

nak tgok gambar dia?
tunggu la ek... once aku upload gmbr2 keletah comey dia...
sampai muntah2 ler aku paksa korg tgok...hehehe

15 ulasan:

Irfan berkata...

tak sabar mak ngah nak tgk anak buah mak ngah...tapi kelas sungguh nama anak buah mak ngah tu...tetap kekalkan nama kuarga...pantuek....

Unknown berkata...

nak tgk gambo..

Hans berkata...

ya ampuuun name cm2 i xnk ngaku ank ah .. hahahaha ..

sYukCurz berkata...

aaaaaaahah...papa hery papa hery nk susu

avegalion berkata...

mak ngah...
nanti la ek... i kenalkan kat semua adik beradik....hehehe

iye la...nama family kene la kekalkan... baru la nampak exclusive kan... heheheheh

avegalion berkata...

shah...
sabor ekk... tgh ambik shoot yg comey2 utk korg tgk nanti.. ehhehehe

avegalion berkata...

hans,
elo... tak ngaku anak konon...
padahal dia ler yg terkam selalu kan.. ehhehe

avegalion berkata...

alah syukk bucuk2... meh nak kasi susu... nak susu badan ker, nak susu botol? hehehe

avegalion berkata...

alah syukk bucuk2... meh nak kasi susu... nak susu badan ker, nak susu botol? hehehe

Adam berkata...

nti post naaa gamba dia...nak compare2 ngn parent dia...ade rupa tak? ahakkkkkssssss

teruterubuzu berkata...

ave latak najihah pic kat sini..:)

avegalion berkata...

Adam...
kalau ikut comey.. mesti la ada iras2 muka Ave... hehehehe

teruterubuzu...
sabar iye.... tgh collect aksi manja, comey n lincah Molly...
hehehe

Adam berkata...

suka nama anak itu... macam orang papua new guinea+zimbabwe+fiji... unik ~~~ehehehe

avegalion berkata...

hayoo Adam...
nie carut ker or puji ikhlas nie?? hehehe

Tanpa Nama berkata...

tahniah jaga ia dengan penuh kasih sayang

Related Posts with Thumbnails