Isnin, 9 Ogos 2010

Ramadhan menjelang lagik...





entah ler....
bila teringatkan ramadhan yg bakal menjelang nie... hati aku kerap kali jadi sebak n sayu..

mungkin kerana terkenangkan dugaan2 yg melanda...
mungkin jugak kerana memikirkan kesalahan2 aku yg lepas2...
atau...
mungkin jugak ramadhan nie terakhir buat aku...
sapa tahu... segalanya Allah tentukan...

insyallah... akan aku guna sebaik mungkin waktu yg mulia ini...
sbb MASA adalah benda paling jauh dlm hidup kite...
sekali terlepas... tak mungkin akan kembali.....

sebelum itu, aku nak memohon ampun dan maaf pada korg semua...
pastinye ada yg tersalah laku n kata...


Salam Ramadhan...

3 ulasan:

Irfan berkata...

selamat berpuasa kak farra..jangan lupa berbuka di bandar tasek selatan

avegalion berkata...

mesti laa... dan jgn lupa berbuka kat lumayan jugak.. ehhe

Afzainizam berkata...

.•'´(_¸.•'´*♥♥*`'•.¸_)`'•.
----==--Kami Mengucapkan---==----
Selamat Hari Kemerdekaan ke 53
'•.¸(¯`'•.¸*♥♥*¸.•'´¯)¸.•'
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com


Salam kunjungan salam ziarah….

Sorry Terlalu Lama Tak Ziarah Blog Ni but kita masih kawan sealam maya kan.... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...

Related Posts with Thumbnails