Rabu, 4 Januari 2012

Its 2012....


well... pejam celik.. pejam celik.. akhirnye kite dah jejak 2012...
mmg masa rasa cepat jer berlalu... dan kite masih terus menapak...

Firasat aku menyatakan...
2012 bakal menjadi tahun yg sunyi dan statik buat aku... baik dari segi love life maupun kerjaya..
means... i'll be living quietly, peacefully and.... boring!!

tak mcm 2011... roller coaster sgt hidup aku... and mostly menjunam teruk laa...
segala kata2 kesat aku terima darik "die" ...
bertapa benci yg membuak2 die pada aku...

takper la...
maybe tahun nie masa utk aku review balik arah hala tuju hidup aku..
iye la... usia bertambah... tapi hidup still tahap yg sama...
so, i have to plan something utk mengubah nasib aku di 2013 nanti... insyallah..

apapun... 2012 nie
aku hanya akan jadi pemerhati utk teman2 yg akan merasai turun naik life mereka di 2012 nie...
ganbatte!


2 ulasan:

sYukCurz berkata...

Bersabar.. mungkin ada hikmah lain..

avegalion berkata...

entah le syuk... harap sgt utk nampak hikmahnye...

Related Posts with Thumbnails