Rabu, 8 September 2010

Akhirnye Aidil Fitri datang lagik...



alhamdulillah....

at last... Aidil Fitri bakal menjelma ...
so far ... aku rasa tak susah menjalani ibadah posa tahun nie...
iye la, tak banyak dugaan yg mencabar fizikal...
syukur sgt coz sepanjang posa... kesihatan aku dan cuaca pun ok...

cuma yg aku perasan...
posa tahun nie banyak memberi dugaan secara mental dan emosi...
tak payah tgok jauh2...
di kalangan teman2 dan aku sendiri pun... bertimpa2 dugaan yg mendatang...
tak payah ler aku senaraikan segala dugaan yg aku tempuhi sepanjang bulan posa nie...
cukup la kalau aku katakan... segala dugaan yg dtg itu sgt mencabar emosi dan perasaan aku...
terutamanye bila di caci maki oleh seorg itu...

alhamdulillah...
aku mampu pertahankan kesabaran aku untuk segala dugaan yg dtg...
teman2 rapat... banyak memberi sokongan utk aku terus cekal...

dan Aidil Fitri ini...
insyaallah... akan aku sambut dengan kemenangan utk diri aku sendiri...


SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN....




1 ulasan:

Irfan berkata...

yup..aidilfitri membawa seribu erti

Related Posts with Thumbnails