Jumaat, 10 Oktober 2008

the beginning...



... permulaan





aku pun tak tau nak coret apa kat sini... tapi lepas baca blog member2, terus aku create blog aku sendiri... atas tujuan? aku pun tak pasti...



jadi, sorry ler kalau bahasa aku nie kaku skit... but I'll try to improve!
sebagai permulaan... aku rasa its bit proper utk aku kenalkan diri.. secara ringkas jer la..

  • kwn2 panggil aku hery@ery... tapi nama sebenar aku...?!!
  • baru 2 bulan 3 hari aku jadi warga KL nie... tempat yg tak pernah aku terfikir nak tinggal...
  • dari seorang engineer.. aku beralih ke bidang marketing n sales... itu langkah drastik aku...
  • aku seorang pencinta... manusia biasa yang tetap yakin pada cinta...

tu jer kot sikit pasal aku...

welcome to my blog!!



人生は紅葉みたいに、ずっと緑色になってない...
   







Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails