Rabu, 4 Februari 2009

ただいま!(saya pulang!)

well, akhirnye pulang jugak!! rindu sgt dengan adik beradik keluarga 69 aku... dan semestinye aku TERamat rindu ngan buah hati pengarang jantung aku..Hans!

flight aku cecah KLIA pada pukul 7.10pm ari selasa, setelah hampir 8 jam perjalanan dari Kansai Airport via KK, mmg meletihkan, di tambah pulak pesawat yg asyik bergegar coz turbulence. dan selama seminggu aku menghabiskan masa kat jepun untuk urusan kerje... bertambah2 ler letihnye. iye la, untuk 3 jam meeting jer, aku terpaksa habiskan seharian dlm perjalanan, turun naik shinkansen, teksi dan bas, merentas 500km++ (total 1000km++ round trip). dan aku terpaksa join 4 meeting di serata jepun (Tokyo, Chiba, Osaka dan Tokuyama). mmg penat! tapi bila aku "on" kan hp, serta merta msg2 masuk dari adik beradik menyambut aku pulang, buatkan hilang penat. teruja nak jumpa wajah2 ceria uols!!

so, sesampai di KLIA, aku terus ambik airport limo ke Vista Amani. plan aku bila sampai nanti, 1) me"lepas"kan rindu bersama Hans, 2)berkumpul adik beradik 69 coz ada buah tangan sikit dari Jepun, 3) nak dengar gossip2 n citer2 terkini adik beradik69 (terasa cam lama sgt pulak berpisah!! hehe)

bila sampai depan rumah, aku ketuk pintu. Hans bukak dan terus cium aku. mmg aku pun rindu sgt kat dia. tapi agak2 ler, takan nak beromen depan umah kot. so, aku tarik dia masuk umah. terus kami masuk ke bilik. niat mmg nak landing jer atas katil, tapi Hans pulak tarik aku kuar. sampai kat ruang makan terus dengar org menjerit suprise sambil pegang kek!! ya allah... suprise party rupanye... patut la nampak Hans lain macam jer. mmg terharu sgt!

thanks tu KTeh1 n Syah, KTeh2, KTam1, KTam2, Auni, Wawa, Min, Su, Mun n Aiman, and semestinye to my buah hati.. Hans! coz arrange dan datang ke umah i nie! mmg terharu sgt!thnaks uols!!
lepas semua dah puas mkn kek n kopok2... kami semua pindah ke port tetap.. tak lain tak bukan, kedai kak lahar...!! hehe... kat sana baru ler jumpa klong, kchik, ksu and kmisha... muah!! rindu uols! cuma sampai ke hari nie... tak sempat lagik nak jumpa kngah! rindu kngah!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails